Dětská hra, ve které uplatní hráči logickou úvahu i programátorskou představivost.
Hrací plocha znázorňuje rostlinnou plochu osázenou mrkvemi, na které poskakují hladoví králíci. Hráči mají za úkol směrovat králíka tak, aby se co nejdříve dostal ke šťavnaté mrkvi. Volbou správné cesty králíků k mrkvím si děti cvičí základy programování bez počítače. Kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, je vlastně správně sestaveným programem.
Pokud králík sní všechny mrkve, je zřejmé, že byl program sestaven správně.
Hra nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti.
Obsah balení:
Kupte dětem Granna Pixblocks a hrajte s nimi!
Vhodné pro děti od 7 let
Počet hráčů: 1 – 4
Doba hry: 15 – 30 min.
Pravidla: CZ a SK
záruka | 2 roky |
Vhodné | od 7 let |
Šířka balení | 26.00 cm |
Výška balení | 26.00 cm |
Délka balení | 8.00 cm |
Váha balení | 1.10 kg |
Věk | Školák (6-11 let), Puberťák (12-15 let) |
Pohlaví | Unisex |
Doba hry (min) | 20 min |
Počet hráčů (do) | 4 do |
Počet hráčů (od) | 1 od |
Doprava zdarma při nákupu od 1500 Kč*
Hračky můžete mít už zítra
* platí pro vybrané dopravce